Hit me

Okej så här ligger det till..... Jag ogillar Kevin Costner OTROLIGT mycket just nu, han förstörde allt jag lyckats trycka bort. Den jeveln, hur vågar han?

Jag har lånat Rowenas O.C boxar nu så om det kommer få uppdateringar de kommande dagarna så vet ni varför. Hehe, jag kan bli lite uppslukad.

Jag for till vårdcentralen idag för att kolla upp mina mycket igentäppta bihålor och jag var helt inställd på att få antibiotika, men tror ni jag fick det? Nej nej jag fick bara nån receptbelagd nässpray som tydligen är det första steget mot friskheten och om det inte funkar får man komma tillbaka för att få antibiotikan. De tyckte inte att jag hade varit sjuk så länge. LITE LÄNGE? Jag har varit sjuk sen i tisdags. För mig är det ÄCKLIGT länge. Jag kommer seriöst aldrig bli frisk, ska ett nässpray fixa det åt mig? Snälla jag ber till Gud att det gör det.



Jag sitter och lyssnar på The sounds nu och kan konstatera att de är hundra gånger bättre live. Låten Hit me var AWESOME live men guuud vad mesig den är på albumversionen. Maja tar inte ens i.

Jag vill tillbaka till Peace and love, till konserterna och värmen. Det var livet, tänk er en eftermiddag då det är 25 grader i skuggen klockan 17.00 och ni går runt bland livemusik och hur trevliga och snygga människor som helst och så får ni se massor av sjukt bra band och kanske några av era favoriter också. Åååh vad jag älskade det.

Jag har egentligen aldrig tänkt på det men Jesper i The sounds är galet het. I alla fall på scen.



Inte den bästa bilden men jag gillade den!!

Hit me hard, hit me right between the eyes
Wanna see the stars, hit me, hit me
Hit me hard

Shibby

Kommentarer
Postat av: Kusin

Fin bild =)



Svar (till din kommentar) :

Det är bra betalt men inte speciellt roligt ;P

Men det kanske blir roligare ju mer man lär känna personerna som man jobbar med =)

Hihi, jo vi får försöka tajma in så att vi är på msn samtidigt =)

2009-07-07 @ 17:36:48
Postat av: Kusin

Jag glömde säga att du ska krya på dig

2009-07-07 @ 18:53:14
Postat av: Kusin

Svar (till din kommentar):

Låter bra det =)

Vet inte om jag ska dit, ska du?

2009-07-08 @ 11:54:21
Postat av: tovs.

Grattis till körkortet! :D

o krya på dig! Jag har också varit förkyld sen i tisdags och jag börjar bli äckligt less på det. Täppt i näsan och äckelhosta. Och antibiotika får man ju inte mot virusinfektioner så det är bara att vänta ut det =)

2009-07-08 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0