Rock'n'roll

You know i like it loud
You should know me by now

Jag vill flytta från Sverige, fast så är det väl alltid. Man vill inte bo i det landet man är född i och man vill komma undan allt och alla. Men så är det inte för mig, jag tar gärna med mig alla mina släktingar, alla vänner och skolan. BARA JAG SLIPPER SVERIGES KLIMAT. Jag får damp. Varför ska det regna hela sommaren för? Det regnar seriöst HELA sommaren VARJE sommar i Sverige. Bajssverige.

Jag måste köpa en ny ipod för min nuvarande är full och jag vill lägga in typ 10 skivor till. Behöver en med större minne. Jag måste typ köpa den med 80gig. Jag är sjukt sugen på ipod touch bara för att då kommer det kännas som en iphone. Men jag tror jag köper en liten för jag vill kunna ha den i fickan utan att det ska se ut som om jag har tryckt ner hela cdspelaren där.

Igår brände jag ut fem skivor också så jag kan lyssna på någon vettig musik i bilen. Jag klarar inte av radion ibland och de skivor som är där nu är min systerysters och vi kommer inte direkt överens vad gäller musik. Så nu har jag mina favorit skivor där. Mycket roligare att köra nu

I gave my heart to rock'n'roll

Shibby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0