Stopp

Såg just på All Access på MTV där temat var red hot red carpet rules och så var en grej att man inte alltid ska säga det man tänker. Joaquin Phoenix kom på röda matten, troligtvis hög, och svarade först normalt på frågorna men sen så började det gå utför han ba
"Har jag en stor padda på huvudet?"
Reporter svarar:
"Nej, du ser jättebra ut"
"Men nu pratar jag inte om utseendet. Det känns verkligen som om en padda kryper ut ur mitt huvud"
"Hahaha, men du har ingen padda på huvudet"
"Jag är bara rädd för att mitt huvud ska bli uppätet"
Han var gravallvarlig också. Sen pratade han med sin manager och så började han massera journalistens örsnibb. Nååw, Phoenix vad gulligt.

Var bara tvungen att dela med mig av Joaquins fina pratstund



Här kommer massa ophotoshoppade bilder som jag tagit.











Det enda jag fotar nu förtiden är ju typ solen och blommor. Snälla, är det ingen som har jättelust att stå modell nån dag??

Shibby

Kommentarer
Postat av: Kusin

Kul med bilder, äntligen=)

Finfina bilder =)



kram

2009-07-05 @ 17:48:45
Postat av: M

förmodligen var phoenix inte hög, han spelar ju bara till sin dokumentär ;)

2009-07-05 @ 22:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0