Sunshine

Ah äntligen lite sommarkänslor. Fast jag är fortfarande deprimerad över min himla bajssjukdom som aldrig verkar vilja försvinna. Men jag har kommit på lösningen, ignorera den.

Idag har jag försökt lägga in åtta nya skivor på itunes men det gick inte alls bra utan fick bara in fyra och en halv och sen så var det fullt. Det var drygt. Vati får hjälpa mig med att flytta det så det ligger på en annan disk så det klarar av fler skivor. Vet ej hur man gör och så är jag inte direkt teknisk av mig vad gäller datorer.

Efter det försöket tog jag en promenad på 45min, kände mig så himla nyttig och fräsch efter det. Eftersom jag legat inne nu i typ hundra år så var det awesome att äntligen få sträcka ut benen och suga åt sig lite d-vitaminer från solen. Sen när jag kom hem bytta jag snabbt om till bikini och så har jag legat ute och solat sen dess. Såhär mycket frisk luft har jag inte fått på år och dar så jag känner mig lite smått snurrig och illamående. Fast det tror jag beror på solsting, jag får alltid det de första dagarna jag vistas ute utan att dricka mycket vatten. Inte speciellt roligt.

Jag låg och tänkte på nästa sommar, då ska jag till Cypern igen och det ska bli hur underbart som helst. Försökte drömma mig bort dit men allt buller och bankande från volvo hördes så tydligt så det gick inte.




Jag har kommit in i en John Mayer period igen. Han är såå het! och så bra. Gosh

" We've got the afternoon
You got this room for two
One thing I've left to do
Discover me
Discovering you "

Shibby

Kommentarer
Postat av: M

VARFÖR SVARAR DU INTE PÅ SMS? VARFÖR ÄR DU INTE INNE PÅ MSN? VARFÖR GÖR DU SÅHÄR MOT MIG?

2009-07-14 @ 21:33:02
Postat av: Emmy

Asså jag kan lova att det var värdet med vädret idag mmmm säger jag bara :)

2009-07-15 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0