Hurtful

I used to pull a sunshine story in a pouring rain

Erik Hassle är bra!
Det som är störande är att jag alltid ska lyssna på en låt på youtube med någon som lagt in texten och så ska personen alltid ha antingen dyslexi och stava fel eller så har den hört nått annat ord och meningen blir jättekonstig. Men som sagt, man tycker alltid att man själv kan göra det bättre.

Idag har jag och Rowena köpt stormkök och provat sätta upp tältet. Jag måste då säga att Rowena chockade mig totalt idag, jag bara stod där med nån random pinne medan hon sprang runt som värsta scout-flickan och satte upp tältet på typ 2minuter, jag skojjar inte. Det var en syn det, tänk er typ Carrie Bradshaw sätta upp ett tält fast att hon är hur bra som helst, så var det. Awesome
Nu är vi i alla fall klara för avfärd. På Onsdag far vi med Festivalbussen till Peace and love. Gosh

Körkortet kommer bara närmare och närmare, snart kan jag nog snudda vid det. Men med min inställningen kommer nån surgubbe stå där med det i handen och rycka undan det varje gång jag kommer för nära.

Shit vilka liknelser jag fått till idag. Roligt roligt, eller?

Hoppas ni fattar mitt eller? nu

Shibby


Kommentarer
Postat av: Emmy

SATAN så nice med festival det är det jag känner!!

2009-06-22 @ 23:11:37
Postat av: SannaR

Jag är bäst på att sätta upp tält :P Not :) Hoppas ni får bra tältplats!

2009-06-22 @ 23:28:58
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0