Ambitions

"Ambitions are already starting to fade"

Och så har jag hittat ett till band som är bra, Donkeyboy från Norge. Det roliga är att det endast är killar i bandet men det låter EXAKT som en tjej som sjunger, crazy. Sen kör de flerstämmigt väldigt ofta, riktigt fint!! Norsk pop är helt enkelt sjukt härligt att lyssna på, man blir glad.



Såg klart Das Wunder von Berlin imorse, sjukt bra, nu måste jag bara skriva en recension på den också, känns ju väldigt kul helst när jag inte vet vilken scen jag gillade mest, blää på att skriva recensioner hela tiden. Blir min tredje på tyska det här halvåret. Känner att min tyskalärare inte har någon bra fantasi längre. Vill se typisch für anfänger eller något igen, galet rolig serie.
I veckan har jag lovat mig själv att ta tag i projektarbetet, så nu MÅSTE jag göra det. Ska försöka fixa så jag vet hur jag ska få tag på kläder och sedan v. 48 ska jag börja fota. Yeay!!
Shibby





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0