Shoe box

Sitter på pappas jobb och ska snart hjälpa till att sortera skor, som jag gjort så många gånger tidigare.
Hade inget val imorse än att kliva upp klockan 7 trots att jag inte behöver vara på skolan förräns 12 typ, om ens då. Komma ikapp dag. Sjukt najs när man inte har något att komma ikapp i, då får man fetsovmorgonen eller sluta tidigt. Idag blev det inget av det för vi bygger om. Men jag klagar inte, jag sitter inne i konferensrummet med kaffe och surfar runt medan jag är omgiven av hundratals underbara UGG's. Jag vill ha alla, utom den där extremt fula lila skon som står till höger om mig. Hatar ljuslila. Önskar jag hade webcam på datorn så kunde jag fota hur det ser ut så alla kan se, jag sitter i skohimlen.

De har köpt in en ny modell av low pro som jag inte sett tidigare, ganska coola faktiskt, bara man inte använder dem till jeans. Skulle se förjävligt ut faktiskt. Sen alla dessa sommarskor som står till vänster om mig, eller står och står, de ligger. Jag vill bara ta med mig allihopa och dra till något varmt ställe, typ L.A. Pappa ska nämligen dit på torsdag, den jäveln. Fråga mig inte varför jag inte får följa, pappa hade världens sämsta ursäkt. Jag är smått pissed ja...

Jag vet inte ens om jag har någon lektion med någon lärare idag. I sånna fall en. Känns sjukt värt. Eller inte! Om jag bara hade orken att typ fortsätta läsa hamlet eller börja plugga på organisation och ledarskaps provet, men icket. Känns ovärt.

Yeay, kom på vad jag kunde göra nu i några minuter tills jag ska börja jobba!


Bilden är en länk till 4ward

"Vad jag bryr mig om nu
är att du kommer nära mig"


Shibby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0