4 o'clock

Umeå Open i helgen var underbart.. Banden var galet bra och stämningen var perfekt. Måste säga att årets open slår tidigare år, kan ju bero på att det fanns massa nya saker och vi kunde röra oss fritt i alla lokaler nu när man hade artonårsband. En ny grej som uppskattades var att de hade förvandlat studion till en klubb där de hade DJ's som spelade tecno hela natten och epilepsiljus som man blev sjukt taggad av. Bäst i år var nog Maskinen... Det var helt sjukt taggat när de spelade. Fast, Salem var underbar som vanligt, älskade underbara Salem. Puss på han.
Fibes, Oh Fibes
Melissa Horn
Salem Al Fakir
(Bilderna är tagna med min urusla mobil så ni får ha överseende med det)

Idag har jag bara försökt hålla mig vaken, är väldigt väldigt sliten. Pappa drog i alla fall med mig till hans jobb där jag fick fotografera lite skor och när han inte såg provade jag typ alla skorna. Jag har lite bilder från lagret, det är inte fint där just nu men här är i alla fall bilderna, även de tagna med mobilen
Världens skönaste och sötaste skor, vill ha dom NU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0