Dansa med vapen

Mmm la la la la
Borde skriva på p.a rapport men har ingen lust!! Har precis skruvat ihop min nya lackhylla från IKEA helt själv, so proud. Igår såg jag och Rowena Year One och Zombieland. Jag tyckte båda var helt okej, year one snäppet bättre trots att den hackade sönder. Nu har jag väldigt lust att ha ett Michael Cera maraton, killen äger ju sönder. Juno, Year One, Supersugen osv osv.. Mkt bra filmer!!
Mikaela i Fredags när jag fotade efter dansen!! Fick några riktigt bra bilder, tack för att du ställde upp!!

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilken syssla av dessa tre hatar du mest? Städa, diska, tvätta? Tips på hur man kan få dem roligare?!

2010-05-02 @ 14:21:23
URL: http://katariiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0