Utan dina andetag

Läs och häpnas mina läsare, igår var jag, Fanny Stenlund, på INNEBANDY. IBK Dalen mot Umeå City, japp. Där satt jag på rad ett och typ, tyckte det var roligt. Att man gör framsteg ibland!!!! Mest gjorde jag det för att vara social med familjen men sen visade det ju sig att vara riktigt underhållande också, för att inte tala om allt ögongodis!!!
Idag har jag städat hela huset, eller alltså, jag har dammsugit hela huset. Och städat mitt rum in i minsta detalj. Sen for jag ut på en mycket kort springtur i stormen, jag fick cp ont i öronen som vanligt. Spelar ingen roll om jag har hörlurar på mig, det gör ändå hur ont som helst. Sen har jag faktiskt inte gjort ett skit. Mycket bra dag med andra ord! Vettetusan vad jag ska skriva om nu då. Eh, titeln är i alla fall en Kent låt och nej jag är inget kent fan. Jag ogillar dom skarpt! Men det finns en tjej som gjort covers på några av deras låtar och hon däremot är mycket mycket bra. Så nu vet ni det. Roligt vetande eller hur? INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0