Indestructable

It is really very simple, just a single pulse repeating in a regular interval
Mmmm kaffe..
Jag har feta problem. Jag räknade alla mina skor för någon dag sedan, bara för skojs skull. Det var inge roligt! Jag rymde hela hallen med skor, 5 par converse, 8 par UGG's osv osv osv. Jag räknade till 34 par. Jag blev typ lite besviken. Trodde jag hade mycket mer än det, men de tog fortfarande apmkt plats. Så jag slängde typ fem eller sex par och nu är två par till salu. De är endast använda en gång vardera. Storlek 37 och 38. Båda är klackar! Jag ska lägga ut bilder sen, inte för att jag tror att någon som läser min blogg vill köpa, men vore great om ni ville!!!!
Men nu till det verkliga problemet. Jag jobbar förfan i tre skobutiker, tre butiker fyllda med underbara vackra skor som bara skriker på mig att de ska köpas. ORKA. Igår plockades höstens converse upp ur kartongerna. De var hur fina som helst, lila och mörkröda. Ge mig nu! Fast jag lovade mig själv att inte köpa. Sen kommer det kartonger med skor hela tiden, och nu menar jag verkligen hela tiden. Det har kommit in blåa kängor på skoC. Jag vill ha. Men har lovat mig själv även där att inte köpa. Bara röra!
Robyns pt.2 kom ut typ idag eller igår på spotify. Jag är lycklig. Så sjukt bra.
Är ni på stan idag så kan ni ju kika förbi på DNA där jag gör min andra dag idag. Wohoo..

Kommentarer
Postat av: tovs.

Jag räknade mina skor igår. Det blev 17 stycken varav 7 som jag på en gång bestämde mig för att slänga x)

MEN LEDSEN I ÖGAT ÄR JAG. hittade jättefina kilklackar som jag älskade... tills klackarna började lossna.. tredje gången jag använde dem!!!!!! så det var bara att lämna tillbaka dem. jag sörjer än. Jag har aldrig känt så för ett par skor förut... :'(

2010-09-15 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0