Haunted

Iiiisch. Nu har spotify gjort en färdig lista med lugna låtar och så på reklamen för spellistan spelar dom snuttar av två av låtarna och gissa vilken som är först om inte Hallelujah med Jeff Buckley. Krääääääääk. Är det någon låt jag verkligen inte tål längre så är det den jävla låten. ALLA som tror att de kan sjunga sjunger den, ALLA som kan sjunga sjunger den och ALLA som är deprimerade lyssnar på den. Det värsta är att den är så jävla fin. Önskar att det hade kunnat vara en indielåt som inte ALLA lyssnade på så att jag kunde få njuta av den med. Men icket! Jag får vara glad att jag har Radical Face. Och det ska jag säga er att det är jag, jävligt glad. På senaste tiden har jag lyssnat mycket på lugn musik, vilket är ovanligt. Jag gillar mer pop och rock. Men det har blivit extremt mycket soul och alternativ indie nu. Jag tackar bloggGuden för det.
Hahah ser människan ut sådär? Trodde han var en gammal gubbe. Ser ut som en blandning av James Franco och Josh Groban!!
Anyway, jag skulle inte alls skriva om nån äcklig kräklåt utan om att jag äntligen tagit tag i min inspirationsvägg som jag drömt om att ha en längre tid nu. Det gick inte så bra för det var ganska drygt för jag har inte något skönt skrivbord att sitta vid så jag satt på golvet så nu har jag värk i ryggen, men början på väggen är jättefin. Måste bara skaffa mer bilder så HELA väggen blir täckt. Det som är så jobbigt är att jag har så galet svårt att klippa i tidningar, jag vill ju att de ska vara hela ifall jag ska läsa dem. Så jag kan bara klippa ur tidningar som är minst sex månader. Helt sjukt jag vet, men tänk om jag någon gång vill läsa ur en gammal tidning och så bläddrar jag runt och är helt omedveten om att jag rivit ut en hel sida, ba poff, borta. Då kommer hela tidningen rasera!! Inte ok. Men jag ska försöka komma över det där, för helt ärligt, jag läser aldrig tidningar två ggr. Jag tror bara att jag ska göra det!!
Mitt röda hår har börjat blekna. Det ser förjävla fult ut. Vill egentligen inte visa mig ute. Det är sketasnyggt rött upptill men längderna är urblekta typ kopparfärgade. Så jag vandrade iväg till frissan idag och pratade med han så sen slutade det med att jag FICK färg. Tack och bock säger jag till Umeås bästa frisör. Så i morgon blir det att färga håret igen. Hoppas hoppas bara det håller bättre den här gången. Jag börjar ju faktiskt trivas i det nu. Först var jag i chocktillstånd, för det är verkligen rött. Men nu känns det helt ok. Så ska kämpa med denna illröda färgen ett tag till innan det blir brunt igen!!

Kommentarer
Postat av: t

mitt hår börjar också blekna.. är nästan lite blont i vissa ställen x) + en halv cm utväxt på det. ^^

2011-01-12 @ 10:15:47
Postat av: tova

Jomen precis. Så man får ju som inte klaga allt för mkt x)

2011-01-13 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0