Gross out

Jag kommer aldrig, ALDRIG, förstå hur man kan bli kär i en som är 23 år äldre. Aaron Johnson, känd från Nowhere boy och Kick Ass är 21 år. Han är förlovad med Sam Tyler-Wood som är 44 år. Förlåt, men jag är fan äcklad. Det är extremt irriterande också att veta att han verkligen är förlovad med henne för det förstör hela min bild av honom. Han är skitsnygg. Men hur tänker man när man förlovar sig med en 23 år äldre kvinna? Kärleken är blind säger man ju. Men, hur blind får man egentligen vara? Det är inte okej. Hon skulle enkelt kunna vara hans mamma. Hon ser ut som hans mamma dessutom. Hon ser ju inte ens ung ut. Nu kommer min ytliga sida fram igen. Men jag skiter fullständigt i om hon ser ung ut eller inte. Det spelar fan ingen roll. Det är mer, vad i h-vete har de gemensamt? För henne måste det ju kännas som om hon uppfostrar honom hela tiden. Han är ju för guds skull bara barnet. GROSS.
Hur började det ens? Hur kan man få sånna känslor för en så mycket äldre människa? Man kan ju tycka att en äldre människa är världens finaste och snyggaste och man kan till och med tänka att det är en själsfrände. Men hur i hela världen tillåter man sig att agera på det? Gross gross gross. Mina kräkreflexer är så sjukt spända just nu. Yuck. Det blir väl mer en förebild när den är äldre? Eller? Någon som haft känslor för en 23 år äldre människa som har lust att kommentera och försöka förklara. För om du lägger fram ett jävligt starkt argument för hur det kan fungera så kanske, kanske jag kan sluta kväljas. Vore rätt skönt eftersom jag ska äta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0