Playing God

"You spin me right round baby right round" - Capt. Howlin' Mad. Murdock
Jag kanske ska återuppta recensioner av filmer. Såg precis klart The A-team. Har velat se den sen den kom ut men det har aldrig blivit av. Sen är det en av Rowenas favoritfilmer så varje gång den kommer upp på tal ska hon alltid citera den och jag fattar ingenting. Hatar det! Helst när det verkar helt sinnesjukt roligt. Jag vill också ha roligt ju. Så nu äntligen kan jag också va med och skratta. Måste säga att det nog är en ny favoritfilm. Den innehåller alla bra ingredienser. Action, komedi och snygga hunkar i huvudrollerna. Fem av fem toasters! Full fart.

Skulle vart en bild nu men jävla äckel google vägrar låta mig spara bilden. HATAR NYA GOOGLE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Så jag löste det!

"You should see this bullets in 3D"
"Murdock get in here"
"It's like we're actually being shot at"
"We are getting shot at you crazy ass fool!!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0