The clock was tickin'

Jag har åkt på bihåleinflammation, igen. Snart kommer jag kallas för näs-barnet. Ni vet när man får en sjukdom ofta. Då kallas man för typ öron-barn.. men jag fick bli näs-barn. Kanske är en bieffekt från när jag simmade. Fått i mig alldeles för mycket klor för att det ska kunna sluta bra. Ligger något i det tror jag. Det konstiga är att snoret liksom har fastnat i bihålorna nu. Så jag är knappt tät, det bara värker som tusan. Kuligt värre. Febern ligger och gnor i mig också, den väntar säkert ut det perfekta tillfället att slå till. Typ lördag. Vore ju underbart. Fast det är ju bara onsdag idag så jag ska inte panika än. Men kanske på fredag om jag är lika dålig då. Men jag har hämtat min vän nasonex från apoteket. Gamla bettan!! Vi är goa vänner vi. Egentligen inte för nasonex fungerar bara ibland, typ mot bihåleinflammation men inte ens lite för pollenallergi. Jaja, tur att allergin inte slagit till än.
-
Är det någon mer än jag som älskar "mail"funktionen på spotify? Ni vet, att man kan droppa en låt i en väns inbox? I love it. Systeryster skickade självaste Brandon Flowers till mig igår. Älskar honom. Hans röst ger mig rysningar. Det är något speciellt med den. Sen är han så otroligt söt. Han ser så förvirrad ut, hela tiden. Jag såg en intervju med honom och han såg ut som ett skrämt rådjur. Man ville bara krama honom, "såja lilla gubben". Mums.. Min favoritlåt med the killers kommer alltid förbli deras cover på romeo and juliet. ÄLSKAR den. Brandon har ju gjort solokarriär nu. Only the young rekommenderas starkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0