När jag går ner

Nu har jag avbrutit mitt pluggande för att skriva det här. Jag har nämligen fått en smärre chock. Lyssnar för tillfället på "Top Lists" på spotify för att jag tänkte att jag kanske skulle försöka hänga med i svängarna hos alla som lyssnar på, ursäkta uttrycket, radiomusik. Jag har ju som skrivet tidigare fastnat i mitt egna lilla träsk. Och det är ju alltid kul, men jag vill inte va en sån som inte kan lyssna på mainstream musik. Så jag anstränger mig och lyssnar på t.ex. Den svenska björnstammen och Flo Rida. Måste dock säga att jag är imponerad att dubstep har lyckats smyga sig in på toplistan. I alla fall, nu tappade jag tråden, min smärre chock var det jag skulle skriva om. Vad hände med "När jag går ner"? Vilket skämt. Jag orkar inte fler sådana där låtar, det finns redan alldeles för många skitkassa låtar om sex. Först kom "Om sanningen ska fram" sen kom "X" och nu den här? Jag kan inte göra annat än skaka på huvudet. Min största chock är hur i h-vete den hamnat på toplistan???
-
Sen kan jag ju lika gärna fortsätta att kommentera Mohombis låt Maraca. Låter som något Dr. Alban hade kunnat göra. Har aldrig gillat Mohombi, men nu sjönk han rejält jävla mycket mer..
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0