Hoodie

I know Lilla-My, du får hjälpa mig att hitta på en lösning sen, för just nu orkar jag inte bry mig..

Jag rensade garderoben idag bara för att jag vill bli av med kläder för det ser för jävla proppfullt ut i min mini-mini garderob... Jag skryter inte, jag LOVAR.. jag skulle döda för att ha lite kläder!!! För, lets face it, då skulle det vara roligt att köpa kläder och känna att man verkligen behövde det ! Fast jag ska inte ljuga, min stora dröm är ju att ha fetaste walk-in-closet som i SATC filmen... Jag ska seriöst köpa en lägenhet och göra det största rummet till en garderob så kan det minsta rummet vara mitt sovrum, där behöver man ju ändå bara en säng !!!!!



Jag såg en sjukt bra film igår, och eftersom denna vecka är slut efter klockan 23:59 idag så måste jag nog utnämna den till veckans bästa film.. Jag tror inte jag sett så många filmer, jag kommer bara ihåg Hitta Nemo i måndags...

Beyond Borders
Skriven av: Caspian Tredwell-Owen
Regisserad av: Martin Campbell
Sarah Jordan är en amerikansk kvinna som 1984 gifter sig med Henry Bauford,  en rik engelskman. På en svart-vit bal tillägnad Henrys pappa bryts plötsligt festen av att Nick Callahan kommer instormandes med en utsvulten afrikansk pojke som han använder som ett bevis på hur det ser ut ute i världen och att allt inte bara serveras på silverfat. Ingen verkar bry sig och snart blir Nick och pojken tillfångatagna av polisen. Sarah däremot blir djupt rörd av Nicks historia och bestämmer sig för att åka ner till Afrika för att skänka mat och pengar till de behövande. Samma dag som hon anländer till Afrika startar en livslång farlig resa som leder till kärlek och krossade hjärtan....

Angelina Jolie spelar Sarah och det första jag tänkte när jag såg att hon spelade huvudrollen var att det var just den här filmen som gjorde att hon började adoptera barn. Jag har nästan aldrig blivit så rörd av en film förrut, jag menar inte tår-rörd utan rörd, som när man verkligen får se hur det ser ut ute i världen. Även om det var en film så skulle det verkligen inte förvåna mig ifall det såg ut så på riktigt. Ni borde se den !



Jag ska lägga in en sådan där musikspelare på bloggen men det går inte, jag har inte den där himla koden som designadinblogg.se säger att man ska ha i kodmallar, sick! Men någon snäll person, Lilla-My, kanske kan hjälpa mig med det när jag får tillbaka datorn från skolan. 

Dagens låt:
Hoodie - Lady Sovereign

 Fling on an A D I D A S hoodie and just boogie woogie with me
Ohhhhh...
Or you can just. put on your dancing shoes and get loose
Can you get loose can you??


xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmy

du är ju tokig om du skaffar en sådan garderob det skulle vara det sjukaste i hela världen om du gör ditt största rum till garderob!!

2008-08-24 @ 21:08:10
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: lilla my

meh skänk lite kläder till mig vettja! ;)

2008-08-25 @ 15:55:17
Postat av: vicky

beyond borders är riktigt bra! GILLAR DIN NYA LAYOUT B :)du är inte en tråkig person!!! och nudister, say what?

2008-09-01 @ 00:40:08
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0