So what?

Woohoo, I´m happy! Pink har gjort en ny singel och en ny cd.. Det är värsta nostalgi för jag var största Pink fanet förrut och sen bara försvann hon, det var saaad! Men nu har hennes nya låt kommit som heter So what? Den är säkert inte speciellt ny, men jag har då inte hört den förrän idag. Den är jätte bra med värsta härliga beatet..

Jag ska inte skriva så mycket, men tänker bara meddela att jag funderar på att recensera alla filmer jag sett under en vecka på söndagar. Men ni får säga vad ni tycker! Ska jag recensera den bästa filmen jag sett under veckan eller alla?

xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmy

ALLA!!!!

2008-08-30 @ 22:37:10
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: my

jag röstar på........... ALLA! :P

2008-08-31 @ 03:59:38
Postat av: Sanna

Alla D: men...hur många filmer hinner du se på en vecka? :P

2008-08-31 @ 11:49:59
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0