Tree Hugger

Helt random rubrik idag från Juno soundtracket...

Senast jag skrev var i tisdags, ganska dåligt av mig, fy skäms!!! Men det är ju inte roligt att läsa helt random inlägg heller, så det är bättre att jag skriver när jag har något att säga.

Jag, Tova och Lilla-My blev klar med våran första uppgift på Fek, jag var ganska slapp idag på lektionen och gjorde typ inget annat än gäspade och skrev av deras förslag, men men, ibland måste man få vila!! Däremot är jag sjukt nöjd med vad vi presterade, visst skulle ni alla vilja ha en Myminime?? Om ni inte fattar något så är det en mobil med hologram, inte på riktigt då, men om det skulle finnas så skulle jag lätt ha en.. Heheh

Sen hade vi dans med ny lärare, Anna-Carin eller Karin vet inte riktigt och tror inte det spelar någon roll, alltså om Karinet i Anna-Karin stavas med K eller C, alltså inte iaf hon heter Anna-Karin eller bara Karin, om ni inte fattade på en gång! Vi hann bara lära oss en uppvärmningsdans för hon snackade så sjukt mkt, + att vi i klassen skulle berätta lite om oss själva vilket jag totalt misslyckades med för jag tror hon fick intrycket att jag var värsta tråkiga personen.. Men men, jag kanske är det!

Sen blev det fika med Hanna, det var mysigt. Vi satt på waynes åh snackade i typ 2h om allt och alla. Det ska bli roligt när loftet börjar om igen, tror jag iaf!!



Dagens låt:
Kom igen Lena - Håkan Hellström

Sluta dröm om det ljuva livet,
(vi kommer aldrig va med om det)
Och be aldrig mer om ursäkt
(för sakerna du aldrig gjorde)

Någon person som tänker efter kanske fattar vad jag menar med HH's låt idag!!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Emmy

du är ingen tråkig person det kan jag säga rakt av!!

2008-08-30 @ 11:38:26
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0