Happy New Year

Gott nytt år allihopa!

Det blev ingen lång skrivpaus, fast jag har fortfarande inget att skriva om, det blir ju typ alltid såhär på lov. Jag orkar inte lov. Jag längtar ALLTID till dom, men sen när de väl är här så blir jag bara deprimerad över hur jävla tråkigt liv jag har. Jag känner ju nästan aldrig av det vanliga veckor för då har jag ju skola, läxor, dans och annan träning. Men på lov så sitter man där med inget, absolut inget. Men jag längtar ändå inte tillbaka till skolan för jag har fått för mig att vårterminen kommer bli skitjobbig. Eftersom alla tvåor förra året varnade oss att "tvåan kommer ta död på er" osv osv, men höstterminen var ju galet chill, så de måste ju ha menat vårterminen. Lr??

Jag hatar att jag alltid misslyckas varannan gång med att få mitt hår lockigt. En gång går det jätte bra och jag kan få fina stora lockar, typ H-style, men andra gången så blir det bara ena sidan eller ingen sida eller det ser bara ut som nått fågelbo, så gissa vad som hände den här gången bara för att jag lyckades få äkta M-K och Ashley Olsen lockar förra gången. Jo jag har bara lockar på ena sidan av håret, ser helknäppt ut, så jag har bara håret på ena sidan med ett jätte stort hårspänna för att hålla det på plats, inte alls vad jag ville! Men, jag ska inte vara sur bara för att mitt hår aldrig vill som jag, inte idag. Vad spelar det för roll egentligen att jag ens klär upp mig, jag ska ändå bara vara hemma och spela guitarhero och buzz med familjen!!

Visst låter det som om jag är på bra humör?? Hehe, jag är faktiskt på ett ganska bra humör, tro det eller ej. Fick sovmorgon imorse, åt gofrukost med mamma och pappa (försöker föreställa mig att det alltid kommer vara så eftersom min syrra drar snart), duschade jättelänge och fick besök av mammas kompis och hans barn som var asgullig. Mkt bra start på nyårsafton. Får se hur det blir på kvällen, hoppas på fortsatt bra kväll !!

Shiiiit, jag hade ju grejs att skriva iaf..

Lär komma en lista snart också, blev inspirerad av LM och B

"And... snap"

Kommentarer
Postat av: Ida

fint /mu

2009-01-01 @ 02:37:05
URL: http://cheerleaderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0