I hate this part

Luciavaka inatt på SF, jag kommer vara dödens..
Sen har nog LM och W redan smittat ner mig, jag vill INTE bli sjuk men jag känner mig redan lite sjuk och sen är jag så himla hypokondriker att jag går runt och prov hostar för att se ifall det låter som de gör när de hostar .. HAHAHHAHAH jag vet det låter helt sick och det är det också men jag kan inte låta bliiii...

Hade mitt tyska muntliga idag, SHIT, det var läskigt men på något sätt så tror jag seriöst att TB tycker att jag verkligen försöker och att hon vill hjälpa mig men samtidigt att jag liksom är ett hopplöst fall, det blir aldrig rätt... SO SAD, jag som ÄLSKAR tyska..

Såg btw Führerns elit igår och det var sjukt mäktig och hemskt och asbra!!! Jag ska se ALLA filmer som har med andra världskriget och Hitler att göra.. såå coolt! Okej jag låter jätte nazistisk men det är jag inte, jag är fascinerad av han och hela hans plan på ett sätt som är mer "Hur f*n tänkte han" än "oh shit vad cool han är, jag ska göra samma sak"

Åh, jag kommer må skit imorn och det orkar jag inte, men men har man betalt något så måste man jue!! Sen har jag alltid velat luciavaka, fast nu blev det en skit dålig start på det eftersom jag är så fruktansvärt trött och LM sjukaste sjuk..

"Should I just get along with myself
I never did get along with everybody else
I've been tryin' hard to do what's right
But you know I could stay here" ..... if you want me too

Kommentarer
Postat av: tova.

men sov!!



det kommer ju blir så jätteroligt om ni båda är otaggade.

2008-12-12 @ 17:56:16
Postat av: my

sjukasste sjuk japp japp japp! hahaha pessimist-tov! jag har faktiskt köpt en andra världskriget dvd-box i julklapp till någon (haha paranoid och tror att den personen skulle leta upp din blogg) den boxen verkar sjukt bra :D

2008-12-12 @ 18:28:14
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0