Last Christmas

Förra julen firade jag här hemma i Umé med umekussarna, farmor och farfar, umekussarnas arjeplogkussar och familjen. Det var mysigt och jag fick min tv då, det var najs! Hehe, det var min last christmas! Eller det beror på hur man läser det, last christmas som i sista julen eller förra julen! Hehe

Shiet, jag är så himla lycklig idag! Jag berättar på msn för de som vill veta!

Har julbakat med V, VH och VK (ni som kan mitt system fattar alltså att de andra två är kompisar till V). Vi bakade lussebullar, fudge, mjuk pepparkaka och så gjorde alla utom jag marsipanfigurer! Jag lekte med V's katt istället, hehe den var hur fin som helst och überliten med massa päls, så när man lyfte den blev man chockad av hur smal den var. Hehe, han var astaggad på att jaga laserstrålen, det var hur roligt som helst, jag fick honom att klättra på tapeten, men då sa V till mig, sad moment. Det var ju ascoolt! Jag kan dock inte säga att jag var så taggad på att hålla i honom och klappa och sånt eftersom jag är så jäkla rädd för katter, men han gjorde inget, eller förrutom när jag skulle klia honom på magen så trodde han att jag var typ en boll eller något så han började slå på mig med tassarna, det var sjukaste läskigt, då sprang jag därifrån!

Våran julgran är hur fin som helst, vi försökte oss på americanstyle iår, men det misslyckades fast det blev fint. Vi har polkagrisstänger i våran gran, det är såå himla fint! Och massor av julklappar under den också, hehe det ska bli roligt att öppna dem!



Men vaddå? Kan vi inte ha pysselkvällen även om din brorsa är hemma LM? Aja, hör av dig snabbt!

Jag kanske ska ner på stan imorn så du kan följa mig B om du vill !!

Jag är alltid hur nära som helst på att göra smilisar efter mina meningar och det börjar bli riktigt irriterande, jag är inne på msn för ofta känns det som, och överanvänder smilisar, JOBBIGT! Men som ni vet så är alla mina utropstecken stand-ins för smilisar, så ni får tolka dem hur ni vill!

"You made my day and you don't even know it"

Kommentarer
Postat av: my

Jag längtar tills jag får se ditt hår, och får höra om ditt happymoment :)

2008-12-22 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0