Gatheration

"There´s a gathering, where´s it at? My house"

Kom just hem från bio med girlsen, Sweeney Todd, jag måste verkligen säga att var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. Ogillar man blod rekommendera jag den ej, OBS, B-blod som sprutar i overkliga strålar i omgångar, mycket roligt. Jag tror aldrig jag har skrattat så högt på en bio som jag gjorde på ST, ååh fingrarna som rörde sig var klockrena. 

Efter dansen for jag med Rowena till Mcedonkan å köpte min efterlängtade Milkshake, den var underbart god.
Vi satt där i kanske 45 minuter innan min Siss kom och hämtade oss. Hon körde hem oss i stan-bilen och sen var det bara att byta om till det stora kalaset som för mig varade i 30min. Hehe sådär lite smidigt smet jag ut och till Subway där jag träffade girlsen. Jag träffade MY för första gången på 1 1/2 vecka, jag blev galet taggad. Hoppas verkligen du kommer till skoolisch på måndag Mysis.

I lurarna just nu, Lady Sovereign, döless på henne men orkar inte byta. 

xoxo 

Kommentarer
Postat av: My

Räkna med mig på måndag FanniZz! ;)

2008-02-15 @ 23:12:01
URL: http://cheer.blogg.se
Postat av: Sweeney

B-blod? Tanken är att det ska vara effektfullt. It's Tim Burton...
Hello...!

2008-02-16 @ 14:49:39
Postat av: My

Håller faktiskt med josefine aka sweeny... b-blodet var ju najs som fan :)

2008-02-16 @ 17:56:14
URL: http://cheer.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0