Hail the sunny days

Jag har haft galet bra väder nu både i Grönliden och i Byske.
Fast i Grönliden så var jag typ ute 4h totalt av 48 för att jag var så jäkla rädd för bremsen och getingarna.
Jag badade för första gången i Byske iår, det var nice. Det var faktiskt inte alls så kallt som jag trodde.
Nu är det bara att dra till Bettnäs... fast där kommer det nog vara äckligt kallt, jag har bara varit där enstaka gånger då det har varit varmt i vattnet.

Jag har även kört bil en hel del under dessa dagar. Och jag kom iväg på första försöket utan att hoppa, men då tvärbromsade jag istället för jag blev så jäkla rädd.
Jag, Kusinerna, Petter och Patrick drog till byskecamping på lördagseftermiddagen och spelade beachvollyboll med några byskepojkar som vi vann över i tre matcher. Dom sög med andra ord. Det var riktigt skoj förrutom att jag hade solsting och höl på att kräkas typ tio gånger under matcherna. Sen spelade vi minigolf och jag kom tvåa en gång och etta på delad plats med Petter andra varvet. De e nice!!

Aja, har inte så mycket att säga mer... vill dra på stranden nu men vet ej med vem !

xoxo

Kommentarer
Postat av: my

haha byskepojkar? ;)

2008-07-28 @ 13:11:05
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0