I´m not down

Oh no, I´m soooo UP

Hehe, vi börjar inlägget med lite sarkasm... Tacka The clash för min perfekta rubrik !!!

Jag sitter och ritar av Jason Mraz's cd-omslag för att det inte finns ett skit att göra när det regnar, dagens höjdpunkt var när jag började jobba klockan halv nio. Och sen slutade det roliga vid två, då var allt klart. Fast jag har inte börjat inventera än, men det får bli när papsen har bestämt vad han ska göra med alla överblivna skor. Det blir nice, fick prova på inventering idag, det var skoj fast man fick äckligt ont i ryggen och jag hittade ingen bra stol att sitta på + att det bara försvårade saker att sitta ner.

Jag drar till Grönliden imorn, roligt värre.... NOT
Men jag ska ladda upp med sjukt många böcker och datorn med filmer och sen så ska jag få börja övningsköra ute på åkern, det blir nice. Sen på fredag åker vi vidare till Byske, från en by till en annan. Där blir det nog roligare, där kan man BADA!! Wihoo, om det är bra väder blir det årets första dopp. Det är pinsamt jag vet, det är för sjuttsiken juli vad händer med mig själv?? Jag brukade bada redan i maj förrut, det är inte bra att bli så gammal att man blir badkruka, nej förresten. Det är jag inte, jag bara har ingen att fara med....

Jag känner verkligen vilka roliga inlägg jag skriver, jag bara klagar all the time. Men jag har ju inget roligt att skriva om det är det som är tragiskt. Jag är dessutom omgiven av en hel familj som håller på att bryta ihop för att det regnar.... Så humöret på TOPP hemmas hos MEEE

Nej, jag ska återgå till mitt tv-tittande alldeles snart då mitt nya favoritprogram börjar om !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0