Last nite

Jag har inget att göra och jag håller på att bryta ihop, vilket skitsommarlov det är just nu.

- Dålig väder
- Avis på R som är på Kreta
- Alla jobbar
- Fler kompisar som bor utanför stan och kan inte va med dom för det är busstrejk
- Jag är typ blekare än på vintern
- Det är jätte länge kvar tills jag drar till Sthlm

ja usw, usw

Jag har sett på MTV i två timmar i streck nu, blää.
Jag tror jag ska ta kameran och försöka ta några fina bilder, MEN JAG HAR INGET ATT FOTA, vill inte gå ut heller för det är så himla dåligt väder..

Så, nu har jag fått klaga en stund, nu ska jag gå

xoxo

Kommentarer
Postat av: sanna

skaffa en iphone då lovar jag att du inte får tråkig!!! Det här skriver jag med den. Haha. Bästaste onödiga prylen ever men sjukt bra!! Haha

2008-07-12 @ 11:59:34
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0