If it were up to me

If it were up to me , i would go to cyprus with rowena and live with my friends

Ååh, varför måste de fråga jätte seriöst om jag ska följa?? Klart jag vill följa, men får jag?? Ingen aning, blir det ens kul om jag ska bo med dom, jag vill ju bara vara där för att vara i CYPERN

Okej jag ska ta några recensioner idag, men jag orkar inte skriva alla..

Börjar med Sex and the city
Filmen är skriven av Michael Patrick King som även regisserade den. 
Filmen är som en fortsättning på serien vid samma namn. Nu i filmen ska Carrie och Big gifta sig, Charlotte och Harry har fått sitt adopterade barn, Miranda och Steve bor kvar i brooklyn med deras barn och Samantha har flyttat till L.A med Smith där hon är hans agent. Man har alltså hoppat tre år framåt från serien. Den är riktigt bra faktiskt, vart mycket rädd att någon skulle dö eftersom flera spoilers var så, men icket, tur det säger jag bara... 
Filmens stora ord är Kärlek, allt handlar om kärlek. Carrie ska skriva en ny bok och den ska handla om kärlek. Hmm, hur ska det gå?? HAHAHA

Snälla se den inte om du inte sett serierna, för då blir det inge bra, man måste kunna deras förflutna och deras personligheter utantill, annars är den nog skitdålig. Ärligt! Jag tyckte den var HUUUR bra som helst. Lätt 5F av mig !!!

Okej, nu ska jag recensera en annan film som jag såg i fredags på midsommarafton

The truth about cats and dogs 
Filmen är skriven av Audrey Wells och regisserad av Michael Lehmann.
Den handlar om Abby, en känd veterinär och radiopratare med eget programm som har mycket dålig självkänsla. En dag ringer det in en kille in och vill ha hjälp, efter att de pratat bjuder han ut henne på en drink för att han tycker hennes röst låter sexig. Men eftersom Abby har mycket dålig självkänsla ber hon sin bästa vän modellen Noelle om hjälp. Samma sak fortsätter ända tills både Abby och Noelle är kär i honom, men han vet fortfarande inte vem som är den riktige Abby eftersom han pratar i telefon med den ene och dejtar den andra.

Filmen var ganska bra. Väldigt gammal men ändå fin story. Såklart listar man ut hur det ska gå när man läser om den i tidningen, men man måste ju se. Eller hur??
Den får 2F av mig, inte så värd att se. Jag tror seriöst det var en av Uma Thurmans första filmer!!

Ah, nu orkar jag inte skriva mer. Ska försöka ladda mig inför ett springpass som jag ska tvinga mig själv ut på!!

xoxo

 

Kommentarer
Postat av: någon med 1 axel

lycka till me rowis :) bhihi

2008-06-22 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0