When the children cries

Vet inte riktigt om det hette cries eller cry, men shit the same.

Mamma är barnvakt åt en jätte liten pojke som sitter och tittar på Kim Possible, såå söt han är.. Fast han är förkyld och hostar hela tiden, stackars liten..

Jag såg på Sleeping with the Enemy igår med Rowena.. Har läst boken och sett filmen en gång tidigare.
Jag orkar inte kolla upp vem som regisserat filmen men boken är skriven av Nancy Price.
Den handlar om Laura och hennes man som från utsidan ser ut att vara ett lyckligt gift par, men så är det inte. Martin misshandlar och kontrollerar Laura så mycket att hon planerar sin egen död för att kunna komma undan honom. Så en natt gör hon det, rymmer iväg till en stad där hon startar ett eget liv, men är hon verkligen i säkerhet?

Filmen är bra men ganska odetaljerad så man förstår inte lika mycket som man gör ifall man läst boken. Sen måste jag säga att slutet i filmen är mycket mycket bättre än det boken.. Filmen är från 1991 så den är gammal, hahaha, men bra med Julia Roberts i huvudrollen. Jag blev lite besviken på Ben i filmen, han är så mycket snyggare i boken. HAHAHA

Den får 3F av mig...

nu ska jag se Pippi Långstrump på de sju haven

xoxo

Kommentarer
Postat av: my

hahahah, "snyggare i boken"

2008-06-07 @ 20:10:01
Postat av: vicky

jag såg den också! den var bra, läskig man det där :S

2008-06-08 @ 00:42:31
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0