Be mine

Jag hatar seriöst den här datorn för nu så funkar så klart inte åäö på min sida av våran gemensamma dator hemma så därför måste jag vara inne på pappas sida, inte för att det gör så jätte mycket men jag blir bara rädd att han ska få för sig att gå in på min blogg nu när han kan kolla adressen till den

++ att min vater har lekt lite med min sida på datorn så har mitt msn försvunnit och alla mina låtar på itunes var borta och, och och och och jag skulle kunna fortsätta i all evighet, jag KOKAR. Han skyller alltid allt på mig för jag laddar hem massor och leker på ps hela tiden och alla bilder från min system kamera har så bra kvalla att de tar för stor plats på den här datorn från stenåldern... JODER säger jag bara

Jag fick ont i mitt corazón igår kväll när jag äntligen fick ett lisvtecken från HAN! Jag var sjukt nära på att börja gråta... USCH Jag hatar när det är så här...

"Cause you never were, and you never will be mine
You seemed happy, and that's great
No, you never were, and you never will be mine
I just miss you, that's all"

Kommentarer
Postat av: my

aww.. ditt corazon..

2008-11-08 @ 15:00:04
Postat av: my

Tack :D och jag håller med, jag älskar också twiggy :)

2008-11-08 @ 15:37:49
Postat av: tova.

:(



2008-11-08 @ 15:42:08
Postat av: sanna R

:( det här är sämst!! När jag tänker på dig känner jag att jag inte borde klaga på någonting... Ta upp kontakten mer :)

2008-11-08 @ 17:08:20
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Rowena=)

Åhh. tråkigt.. men tråkigt för mig också, för jag fattar inte vad du skriver!:P HAHAHHAHHAHa

Och och och... att jag inte sparade våran konversation=(

2008-11-08 @ 18:13:18
URL: http://roweenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0