Bring me flowers

Ah jag är överlycklig att jag fick M och W i min dansgrupp, yeay! Åh vi hann aslångt på våran egna koreografi till låten Bring me flowers av Hope. Den är jätte fin, hoppas bara vi lyckas göra en lika bra fortsättning på det vi gjorde igår!!!!!!!

Idag har vi haft julbak hemma hos mig, heheh, det blev väldigt lyckat måste jag säga!
Jag är typ asnöjd med att vi lyckades med knäcken, det är ju typ svårt! lr jag trodde att det skulle vara svårt men det var det inte.. Sen när vi skulle he in andra plåten med lussebullar hade jag totalt glömt bort att plåten nyss varit inne i en 225 grader varm ugn så jag tog den utan ugnsvantar och GALET vad ont det gjorde.. hehe brännmärken på högnivåå.. NOT, jag hann inte alls hålla i den så länge så det syns inget alls, men det hade typ varit roligare om jag fått märken..
Det var K's första gång med traditionellt julbak, hon gillade lussebullarna med inte pepparkakorna, sen tror jag knäcken var populära hos henne med! Hehe, men vi hade mycket trevligt och jag tyckte det var synd att du inte var här LM.

Jag var vikarie imorse på simskolan också, från 7.45 - 11.15 jag trodde jag skulle dö när jag vaknade men sen gick det jätte bra och jag hade världens sötaste lilla unge i sista gruppen med en smilgrop (öh, heter det så?) bara på ena kinden, sååå sött. Plus att han var typ minst..

Så jag har kanske tjänat 200kr idag och det är ju alltid bättre än inget..

Bara 2 dagar kvar nu tills teneriffa..

Kommentarer
Postat av: alva

hade du vera som ser ut som en kille? ;p

2008-11-30 @ 13:23:47
URL: http://alvva.blogg.se/
Postat av: my

Hej din lilla bög. Såg analklådan igår och tänkte på dig. Jag orkar inte! :@

2008-12-02 @ 12:40:27
Postat av: Emmy

Asså heelt serri du är värd en stooor fet planet i himlen för att du räddade mitt skin i lördags!!

2008-12-02 @ 15:29:20
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: tova.

hola!!!! tror inte det är så troligt att du kommer logga in någon gång under din teneriffatid men man kan ju alltid hoppas :D

om en vecka kommer du hem!!! :D

2008-12-03 @ 08:47:08
Postat av: Anonym

LUCIAVAKA PÅ SF ÄRU PÅ?! LOGGA IN PÅ BLOGGEN FÖR I.............

2008-12-03 @ 17:23:14
Postat av: B

Precis!! luciavaka!!!!!! :D

2008-12-03 @ 22:13:54
Postat av: damp

KOOOOOOOOM HEEEEEEEEEM VI BÖÖÖRJAR OOOOOM IGEEEEN! (hhahahha jag vet att du också tänker på när ni sjöng den..)

2008-12-05 @ 09:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0