Family Portrait

Tisdag idag, vanlig dag utan några speciella händelser på skolan. Hmm, det bästa var när Peter (en lärare på skolan) kom in och informerade om våran temadag som vi ska ha på måndag och jag och B börjar viska om något som jag inte kommer ihåg längre, i alla fall så hör Peter det här och frågar oss viskande
"Vad pratar ni om? pratar ni om det här eller om strunt saker?"
Jag försöker le oskyldigt och orkar inte bry mig om att svara men B hon svarar viskande tillbaka
"Det här"
Jag började såklart skratta, asså okej, det låter inge kul alls när man skriver det, men det var sjukt kul att hon VISKADE tillbaka!

Okej, sen har jag lite inside information om The Stenlunds way of living! Öh, okej helt random men jag har inget annat att skriva om..
Iaf

Jag sitter uppe på mitt rum och läser svenskaboken när mamma och pappa kommer hem. Jag hör syrran prata lite med dom men jag orkar inte lyssna, så plötsligt hör jag pappa säga
"Vi var tvungna att vända igen för mamma glömde...."
"MJÖLKEN" skriker mamma, men sen hör jag hur hon liksom tvekar och lägger till
"Eh, nej jag menar purjolöken"
Asså seriöst, hur blandar man ihop mjölk med purjolök??? Hahaha

Efter maten börjar jag få lite mer energi så jag börjar bråka med pappa, (bråka = försöka göra hästbett) och jag blir helt överraskad av att han går in i det och brottar ner mig på golvet och sen gör typ hundra hästbett på mig medan jag skriker hur högt som helst. Sen slutar han och tror att jag ska ge upp, men icket. Jag slänger mig på honom och ger FETASTE hästbettet med båda händerna! Mohahahahahah säger jag bara!!!

Eh, och det var dagens berättelser om min underbara men dock väldigt onormala familj!!!


Kommentarer
Postat av: b

hahah hästbett?? är det när man liksom tar tag i sidorna?? brukar hästar göra så? har hästar nog stor mun att göra så? va? va?

förlåt nu blev jag oseriös.



du glömde din red bull och vår omobbade lunch!! fast det kanske inte är så kul att skriva ut?

2008-11-11 @ 18:51:36
Postat av: tova.

svar på din kommentar i min blogg:

vilken tur att det inte var halkigt! annars hade det gått illa :o Men seriöst, det blir kallare ju längre från stan man kommer. Det glittrade jättefint på asfalten! Jag ville ju cykla fort eftersom jag frös så mkt men det gick ju inte.. sen när jag svängde in på min gata ville jag testa halkigheten och satte ner foten och gled typ hela vägen hem! Dessbättre i ett upprätt tillstånd och jag kom hem helskinnad ^^



2008-11-11 @ 18:56:38
Postat av: SannaR

Hahaha, vad kul du har det jämnt :D kanske midre kul nu då...Det är inte alls bra nu. Om du förstår. Det är inte inte inte alls bra. Och jag är sjukaste rädd exakt hela tiden och vet inte vad jag ska ta mig till.

2008-11-11 @ 22:36:24
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså ditt mongo, vad fan är hästbett??!?!

2008-11-11 @ 23:13:44
Postat av: tova.

haha mendu.. jag tog verkligen frågor som inte så många vet.:P den som får alla rätt vill jag träffa :P

2008-11-12 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0