I don't care what the people say

Asså är man helt mentaltstörd ifall man inte fattar att magin i the illusionist är fake så får man skylla sig själv!!
Jag skrev absolut inget som kan räknas som spoiler och jag tänker verkligen inte byta nisch för din skull joe jag vill ju vara speciell!!

Ah, jag har sett ALLA avsnitt av vänner nu, sista igår kväll!! Jag grät typ 3-4 ggr på sista avsnittet, NAW
Det var hur fint som helst!!! Den som inte sett alla i ordning borde göra det, det är mycket roligare och då fattar man allt hela tiden istället för att se massa ströavsnitt någon gång när de går på tv:n!!

Jag har nedräkning nu inför Teneriffa, bara 4 dagar kvar innan planet lyfter.. Wihoo, eller nja, 12h flyg totalt och sen bara vara där i 7 dagar, hm. Men förhoppningsvis får jag bli lite brun och njuta av maten, vattnet är jag inte så taggad på, enligt mamma kommer det vara askallt, så... men men, det finns ju fler saker man kan göra!

"All I want for christmas is you"


Kommentarer
Postat av: my

hahahahhahah sjukt skönt inlägg!

2008-11-27 @ 21:25:28
Postat av: Sanna

Oj, är det nu du far till Teneriffa?!?! Det visste inte jag. Trodde det var längre bort. Ta det lite lugnt åt mig också =] Jag skulle behöva det ^^ Hoppas du får det bäst :D

2008-11-27 @ 22:20:49
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

jag har dammmmmmmmmmp serri.. kommer bli stressigt imorrn. har ingen att dampa på så det får bli här... HAISGHIRGHPERWHGE

2008-11-28 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0