Look after you

Jaha så var man all alone in this cold world !! Mina classmates stack till London igår för att hälsa på våran x-classmate J...
Det blir att sitta ensam på maten och känna sig über mobbad och sen typ bara vara tyst hela tiden, ingen kommmer känna igen mig,, eeh?? hahahahahaha

Jag är smått efter med mina filmrecensioner, ni ska inte tro att jag inte såg några filmer,, jag har faktiskt sett 3st..

Here they come:

Failur to launch
Skriven av: Tom J. Astle & Matt Ember
Regisserad av: Tom Dey
Tripp är i 30 årsåldern och bor fortfarande hemma med sin mamma och pappa.
Paula jobbar med att låtsas vara en pojkvän till män som fortfarande bor hemma för att få dem att flytta hemifrån samtidigt som hon får betalt ifrån föräldrarna.
När Tripps föräldrar får veta att deras kompisars barn nyss flyttat hemifrån pga den här Paula tar de tillfället i akt och bokar henne åt Tripp. Allt verkar gå jätte bra tills Tripp en dag tar hem Paula, vilket han endast gör när han vill göra slut. Föräldrarna får panik och berättar för Paula som räddar situationen snyggt, men vad händer när hon bryter mot reglerna och blir förälskad?

Med Sarah Jessica Parker och Matthew McConaughey i huvudrollerna så kan det ju inte gå fel... Eh, skojja bara, hahah jag kan aldrig se SJP i någon annan film eller serie än SATC, sjukt irriterande. Och så har jag börjat störa mig asmkt på Matthew också bara för att han har fetaste dialekten i ALLA filmerna han är med i. Usch, fast den här filmen var mkt bra, inte alls pga huvudrollsinneharna utan de andra karaktärerna Kit och Ace, naaaw säger jag bara.. Ganska sevärd ifall man inte har något annat att göra

Saw 4
Skriven av: Patrick Melton & Marcus Dunstan
Regisserad av: Darren Lynn Bousman
Jigsaw är död och Amanda är död, vem är det då som fortsätter spela Jigsaws grymma och groteska lek? 
Polismannen Rigg blir insläpad i spelet på en helt annan nivå än tidigare då han blir tvingad att själv sätta fast offrerna i maskinerna eller att själv måsta utsätta sig för något jätte jobbigt för att till slut kunna rädda Mike (en annan polis ifrån saw2) och de andra poliserna som även dem blivit bortförda. Ska han lyckas på bara 90min??

Den har var inte alls lika äckligt som Saw3, så det var sjukt skönt. Som sagt, har man sett den första måste man se de andra

X-men 
Skriven av: Bryan Singer & Tom DeSanto
Regisserad av: Bryan Singer
I en värld där både mutanter och människor är rädda för varandra rymmer en ung flicka vid namn Marie (a.k.a Rouge) hemmifrån och lyckas få skjuts av en annan mutant, Logan (a.ka. Wolverine). Charles Xavier är en annan mutant som äger en skola för unga mutanter där han lär upp dem, han skickar Storm och Cyclops för att rädda Rouge och Wolverine när de råkar ut för ett attentat planerat av Magneto, Xaviers största fiende. Magneto tror att krig är påväg och behöver Rouge för att sätta sin onda plan i verket.

Eh, ja inte så bra som jag trodde, de var lite mesiga måste jag säga! hehe nu måste jag bara se de andra 2

Såja, nu måste jag göra Samhälls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0