Point Blank

Det är fredagmorgon och jag sitter på skolan 10min innan vi börjar bredvid B som är jätte duktig och har redan börjat med svenskan, men hon ska ju lämna in den på måndag och jag på fredag så det spelar inte så stor roll att hon jobbar på den utanför skolan och inte jag, för jag kommer få fler lektioner än hon på mig.

Hehe, okej slutpratat om B och mig. Eller kanske inte om mig, det är ju min blogg!

Jag är på säsong 8 nu i Friends och jag HATAR Monica, jag skulle aldrig någonsin vara kompis med henne om hon fanns på riktigt, alltså hennes exakta karaktär, den är så irriterande att jag får psykbryt. Jag skulle kunna döda henne för hon är så fruktansvärt egoistisk och allt handlar om henne och så blir hon jätte sur när någon råkar steala hennes thunder. Däremot ÄLSKAR jag Phoebe och Chandler, dom är så fruktansvärt klockrena ibland.. Joey är också bra, men Ross däremot får mig att skämmas så fruktansvärt mycket nästan hela tiden. Och Rachel kan vara rolig ibland men oftast är hon liksom bara där, bryr mig inte så mycket om henne. Jag längtar tills Phoebe träffar Mike, då blir det bra!

Nu ska jag inte tråka ut er mer om Friends, jag ska faktiskt börja skriva min önskelista till jul för mamma frågade efter den för typ jätte längesen, däremot kommer hon bryta ihop för jag har hittills bara kommit på dyra saker.. Mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0