Sail beyond doubt

Söndag idag, kuul? Nja inte så värst för då är vi väldigt väldigt nära denna jobbiga vecka som kommer på skolan.
Vi har:

• Matte läxförhör/G-prov
• Engelska cambrigdeprov
• Engelska bokredovisning (dock skulle den vara jätte kort och muntlig)
• Spanska prov unidad 1b
• Svenska läsa ut boken (säkert skriva en analys också)


Det är allt jag vet säkert, men vem vet, det kan säkert läggas på lite. USCH Men jag ska överleva och jag ska inte skjuta upp saker så som jag brukar göra. Fast hur fan ska jag hinna läsa ut min bok idag?? Det är typ 250 sidor kvar, fast hon behöver ju inte veta att jag inte läst ut den än. Dock är jag ännu mer stressad över att man typ måste betala boken ifall man inte lämnar in den i tid på bibblan, och jag är 99% säker på att det var över fyra veckor sedan jag lånade den, hoppas bara LM har lämnat tillbaka den där 100sidors boken hon lånade på mitt kort.. Har du det ???

Har bara sett Saw 3 den här veckan och den var SJUKT ÄCKLIG, annars handlade den typ om samma sak som förrut. Så jag tänkte bara skriva kort vad jag tyckte om den..

Asså, har man sett ettan och tvåan och inte reagerat sådär über mycket över alla groteska scener så sitter man ganska lugn där och ska se trean, men FYFAN jag dog typ. Så sjukt äcklig den var, 1000000000 ggr äckligare än ettan å tvåan. Jag fick så himla ont i magen och nu kan jag typ nästan förstå folket som svimmade och spydde när de såg den, men inte riktigt. Man måste vara vääldigt känslig isådanafall. Men jag förnekar inte min magont och minikväljningarna ..
Nu hoppas jag bara att trean var den äckligasta av dem alla.. Det sägs ju det iaf. Ska se femman på bio, har jag lovat LM åh B så !! 

Asså jag är seriöst sämst på att glömma, jag lyssnar på DEN låten som gör mest ont att lyssna på, hur fan tänker jag?


Kommentarer
Postat av: tova.

alltså jag tror inte man måste betala så länge man är under 18/19. :)

2008-11-09 @ 20:53:32
Postat av: SannaR

Haha, vi måste typ ha samma spanskabok. Vi har också unidad kapitel ;)

2008-11-09 @ 21:50:34
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: sanna R

haha, vi har camindo nuevo cuatro ^^

2008-11-11 @ 08:02:03
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: J.

Åh, vad slappt ni har det! Jag skulle ha gått kvar på UIG... :O :P

2008-11-12 @ 21:51:45
URL: http://madebyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0