Waking up

För tidigt,, hehe jag är så dålig! Jag glömde totalt bort min en-timmes-sovmorgon och klev upp kvart i sju för att duscha och sen fika osv tills den var fem i åtta och jag var påväg att ta på mig jackan får jag en känsla av att jag har sovmorgon, så jag skickar sms till LM (först) och sedan till B och tänker, om de inte svarar på en gång betyder det att vi har sovmorgon för då sover dom fortfarande.. Fick inga svar men det räckte inte som bekräftelse så jag startade datorn för att kolla på kära devvan, hehe, japp vi hade sovmorgon. Men men, tur att jag inte är den morgontrötta typen, riktigt najs faktiskt med aslång morgon hemma. Så nu sitter jag här och tänkte lägga in lite bilder från Simple Plan !!

1. Här kan ni se oss alla sitta ner, märk SITTA, innan konserten. Väldigt konstigt men sjukaste mysigt! Schnygg kille i grön vanströja btw, det är inte den gröna tröjan ni ser!!



2. Här är förbandet, Zebrahead, fick inga bra bilder alls men men. Jag fick vattenflaskan från han utan tröja, men jag vet inte ifall han syns här. Han hade galet snygg mage, hehe!!



3. SIMPLE PLAN! ändå att vi stod sjukt nära.. V fick ju t.o.m ett plektrum ifrån David! Coolish

h

4. Han med hatten och vit tröja är David för er som inte vet (sen kan det ju vara så att han heter dave, men men ni vet ju, jag och skillnaden på Dave och david) Han bytte om till en klänning sen och moonade publiken lite, och jag tror, om jag inte såg helt fel att han fick ett kalsongryck(öh, stavas det så, av den andra gitarristen, Sebastian



5.  Det här var faktiskt riktigt snällt av bandet, sångaren, Pierre bytte sida av studion och sjöng en låt längst bak, då blev jag nästan rörd, för fatta vad tråkigt att stå så här långt bak hela konserten, men ni kanske inte ser just Pierre, men ni ser nog strålkastaren, där bak var han iaf. Fint fint! Sen kom han tillbaka längst fram igen.. hehe



6. var ju tvungen att lägga in en bild på David i klänning! Naw, sööt , hehe



Såja, det får räcka. Jag ska lägga in fler bilder ifrån stockholm senare, på mig och V i jätte fina klänningar som vi provade på Topshop och Bik bok, det var roligt!!

Kommentarer
Postat av: lm

ååh funny fanny :D äntligen lite pics :D (fast jag äär fortfarande sur ta inte det här som ett förlåtande ;D)

2008-11-07 @ 19:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0