White Christmas

Jag vill ha jul nu, inte november utan typ 20 december. Åh vad jag älskar julen. Att vara med familjen hela tiden och bara mysa inne i värmen, kanske ta en förmiddagspromenad och så kommer man in lagom till eftermiddagsfikat då man dricker glögg och äter pepparkakor eller lussebullar eller mormors egna chokladbiskvier. Åh vad skönt det ska bli med lov igen, det har gått 4 dagar sedan lovet var och jag är redan döless på skolan. Frågan är om det är skolan eller eleverna! Känns sjukt jobbigt att säga, men jag är tveksam alltså. Men jag lovar jag ska inte vara så nere som jag var den där veckan i september eller när det nu var. För jag drar snart till Teneriffa, MOHAHAHAHA



Kommentarer
Postat av: petra

då är vi två! jag är också sjuuukt taggad på julen !!!!

2008-11-06 @ 13:52:20
URL: http://shockwaves.blogg.se/
Postat av: my

"eller eleverna" FUCK YOU! :P

2008-11-06 @ 18:13:09
Postat av: jodete

HAHAH det där var dagens! PRATAR DU SVENSKA ELLER?!

2008-11-06 @ 20:43:46
Postat av: petra

Det var inte dig jag syftade på eftersom jag vet att du inte skrattar därför men jag blir så sjukt less på allt som är "se på mig hela tiden" vilket det är ganska mycket av i min omgivning. :P

2008-11-06 @ 21:11:38
Postat av: J.

Teneriffa? Gu va kuuul!! :D

2008-11-06 @ 21:54:12
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill ha novmeber, det är ju själva uppbyggnaden till julen! Vi kan inte bara hoppa över den, då hinner man ju inte med allt som man måste hinna...

2008-11-06 @ 22:18:57
Postat av: tova.

eleverna??? :O



tiden går fort vettu, snart är det sommar igen :)

2008-11-06 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0