Fredag

Japp, verkligen ambitiös låtval för rubriken. Men som jag skrivit nu det senaste gångerna så har det såklart inte hänt något speciellt idag heller så det fanns ingen speciell låt som passar till den här dagen.

Dans idag, jag och LM tänkte verkligen positivt under lunchen, det lät ungefär såhär
LM - jag orkar inte dans idag
Jag - Inte jag heller
LM - men jag har VERKLIGEN inte lust
Jag - Jo det har du, kom igen (försöker tänka positivt, men misslyckas)

sen fortsatte vi så typ under hela lunchen, förrutom då vi inte lyssnade på ettorna som pratade om en snygg lillebrorsa, bh:ar, någon konstig frågelek och vem som var grisigast av tjejerna! Och det var bland det roligaste som hände under den lunchen!
Sedan vidare till dansen, jazz med AK som lärare, hon är hur bra som helst och väldigt knasig.. (hihi vilket ord jag använde) Vi körde styrka idag för första gången, och det var så SJUUUUKT taggande, jag längtar redan till nästa fredag, ME LOOOOOVE STRYKETRÄNING. Asså det var typ omöjligt att orka, men jag ska fan göra det innan terminen är slut.
Sedan dans till Money,Money,Money must be Fannys!! som vi ska visa upp på öppethus typ den 12 november.

Efter dansen gick jag och LM runt på stan för att fördriva tiden tills min buss gick...

BLABLABLABLA osv



Jag lider med B idag för hon har jätte ont i halsen och det är hur jobbigt som helst.. Hoppas hon blir frisk fort !!
Krya på dig SötB

Dagens låt:
Fleet Foxes - Tiger Mountain Peasent Song


Kommentarer
Postat av: vicky

ja krya på dig Tova!! ha ett jätttteeee brraaa looov fanny!!!!!!!!!!! :D

2008-10-24 @ 20:32:08
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: b.

aaw tack fanny!!

ha ett jättebra lov nu :D

2008-10-25 @ 12:05:05
Postat av: mylyly

SKRIV SJÄLV då :P

2008-10-25 @ 18:19:54
Postat av: my

hallå, du har nog nämnt det här men spf spelar ju i ume när du är borta :(

2008-10-26 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0