Ironic

JAG ÄR KÄR I LARS. Alltså det är typ seriöst också, jag blir typ nervös, jag har ALDRIG haft en så seriös crush på en "kändis" förrut. PINSAMT

Jag har nu sett Aladdin för allra första gången i mitt liv och det är också lite PINSAMT, jag fick låna filmen av snälla AB. Tack tack! Så nu ska jag vara duktig och lämna tillbaka den snabbt så han vågar låna ut till mig fler ggr, hehe, jag brukar vara asseg på att lämna tillbaka filmer. Inte bra där, måste skärpa mig..

Min Mormor och Morfar är sötaste i världen, alltså, när jag kom hem ifrån skolan satt dom vid matbordet och läste tidningar tysta för sig själva och sen när jag kom blev det fart i dom och vi pratade jätte jätte länge om typ allt. Mysigt, och sen får Mormor värsta rycket och vill att vi ska spela poker. Så jag springer upp och hämtar kortleken och sen spelar vi, och så får Morfar kåk och färg typ HELA TIDEN så jag och Mormor blir sura och anklagar honom för fusk och så spårar allt nästan ut just innan Mami å Papi kommer hem. Eh, okej väldigt ovärd berättelse men jag har typ inget att berätta så ni för nöja er med det.

YES YASMINA ÅKTE FRÅN IDOL, DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!!!!!



Dagens låt:
U2 - One

"Have you come here for forgiveness
Have you come to raise the dead
Have you come here to play Jesus
To the lepers in your head
"

Kommentarer
Postat av: myeyeyyghayp

hahha åww de är söta :) LARS MED!

2008-10-17 @ 23:08:09
Postat av: SannaR

Åh va söta :)

2008-10-17 @ 23:48:04
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: mtyegas

skojaru?! han ska typ starta eget företag nu också så han kommer bli ännu rikare :S

2008-10-18 @ 17:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0