My mathematical mind

Jag tror att idag, lördagen den 4 oktober 2008, är allra första gången i HELA mitt liv som jag har pluggat matte, EN LÖÖÖRDAG. Skolan har dåligt inflytande på mig, eller? Det beror på hur man ser det, antingen är jag för seriös och klarar inte av att inte plugga inför ett G-prov eller så har skolan gjort så att jag tror att de har värsta stora förväntingar på  mig vilket leder tillbaka till att jag pluggar asseriöst inför ett G-prov.. Anyways, hellre plugga förmkt än förlite.

Happyness

B har en crush och jag känner mig som en "proud mama" ¨
Reumatism-Jenny från Idol har åkt ut, FINALLY
Lars är kvar med sitt übersöta leende
Jag har sett 6 filmer totalt den här veckan, som jag aldrig sett förrut, det är ändå bra gjort
+ en sak till

Sadness

Jag vill typ byta klass/skola bara för jag är avis på V's klass
Jag har FETASTE foodbabyn just nu och jag mår illa så jag kan inte äta godis
Jag har kanske sovit 2 timmar under ett dygn och känner mig lite smått yr nu
Har ångest över att jag lämnade V och hennes städning i sticket i morse
+ en sak till



Idag har jag umgåtts med meine Eltern HELA dagen, det var ändå mysigt. Jag brukar aldrig orka följa och handla, men idag gjorde jag det för annars hade jag bara somnat i soffan och det ville jag inte.
Men jag hade roligt på Maxi för pappa var på bråka humör och det är JÄTTE roligt, så vi jävlades med varandra hela tiden, sen när jag kom hem läste jag ut boken som vi skulle läsa på engelskan, usch, gillade inte slutet. Och så bakade jag en ny sorts kladdkaka med min schwester som vi nog snart ska äta, vilket jag inte kommer kunna göra eftersom jag fortfarande har foodbabyn

Jag har ingen dagenslåt idag för jag har typ inte lyssnat på musik idag, SAAAAD

xoxo

Kommentarer
Postat av: tova.

meh inte byta klass om lämna oss :(

yay Lars!! :D

2008-10-04 @ 20:22:01
Postat av: J.

!! :O



Haha foodbaby... :''P

2008-10-04 @ 21:12:26
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: gilmor girls nörd

inte prata tyska ju då förstår alla utom jag ;/

vad då byta klass?

2008-10-05 @ 01:25:33
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: vicky

haha oj vilket konstigt sammanträffande x'D

2008-10-05 @ 01:27:20
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: My

hahah ofta du skulle VÅGA byta klass.. då jävlar!

2008-10-05 @ 20:19:33
URL: http://mycreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0