Politics

Ah, inte bra där av Lars, eller alltså jag tyckte han var skitsöt och jätte bra men jag tror inte resten av svenska folket tycker det.. så han åker nog, its a saaaad moment!!
Men om min röst vägde tyngst(?) skulle ROBIN B åka.. han är så sjuuukt B , eh ja ett dålig skämt. Iaf han sjunger inte så jätte bra och så ser han väldigt mysko ut, typ urgröpta kinder och sjukt läskiga ögon som kan vara coola om han bara kan sluta titta så konstig när han sjunger..

Jag röster på LARS, han är B E S T och världens cutie när han ler.. thihih

Nu har jag bestämt mig för att jag har pluggat klar inför deutsch imorn så nu får det gå som det går.........
Jag tror jag måste sluta va så fruktansvärt nervös och sluta förstora upp det hela, liksom det här provet hänger inte på HELA betyget, så jag behöver inte få MVG imorn, fast det är alltid det man strävar mot, iaf jag..

Yeay, det är fredag imorn vilket är = dans och helg efter 14:25 jippii, även om jag ska spendera helgen i matteboken... Jag är inte van vid så här mycket plugg, och ärligt, det är inte ens mycket. Men ettan var ett väldigt slappt år så nu i tvåan är pressen högre och lärarna förväntar sig mer också. Sen när man hör rykten om übersmarta ettor så vill man ju som inte att vi tvåar ska bli mobbade för att de är smartare, så ja. Fast jag kan nog slå vad om att 90% av ettorna är smartare än mig, jag kan ju som skrivit vara ganska blond ibland, men, its my nature, föddes så och kan inte göra något åt det.

Jag vill gå på Q skola bara för att jag vill fara till USA, fast jag snackade med Shannon, och han sa faktiskt att han skulle kolla upp det.. YEAY, fatta att fara till Cali i en månad.. MY DREAM COME TRUE



Slutbabblat för ikväll

Dagenslåt:
Barbra Streisand - Where you lead

"where you lead i will follow
anywhere that you tell me to
if you need, need me to be with you
i will follow where you lead"

xoxo

Kommentarer
Postat av: T.

haha Q. x)

nej du har helt rätt, hela betyget hänger inte på det här provet.. ^^

2008-10-02 @ 21:55:33
Postat av: vicky

va Cali? förvirrad.gratis? va förklara? :D

2008-10-03 @ 00:00:04
Postat av: meeemmememmemeugyguya

HALLÅ?! jag håller med vicky förklaaaaaaaraa..

2008-10-03 @ 12:40:36
Postat av: my

FANNNYYYY! hittade ett ssjjuuukkt bra band med Ed Westwick AKA CHUCK! Jag är kär, finnns fan ingen snyggare! (jo kanske, men de är få..)



http://www.myspace.com/thefilthyyouth

2008-10-03 @ 14:14:46
Postat av: my

måste bara skicka med en snygg bild på ed och chace (som för en gångs skull var snygg) http://gossipgirlnews.com/wp-content/uploads/2008/03/chace-crawford-ed-westwick-walking-in-soho.jpg

2008-10-03 @ 14:18:14
Postat av: J.

ED WESTWICK I ETT BAND!!!??? AAAAAAH I LOVE!! GIMME GIMME GIMME!! :o

2008-10-04 @ 12:20:48
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: vicky

haha ok vad kul. Tänk om han verkligen gör de :D ha det bra pal!

2008-10-04 @ 16:19:04
Postat av: tovs

Hahah.. nej jag brukar inte få crushar.

2008-10-04 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0