Random

Lalala, jag har inget att göra, som vanligt dåra!!
Jag borde plugga lite historia, men JAG ORKAR INTE. Heheh jag har blivit äckligt lat, jag tror man blir det när man slutar träna så mycket, för direkt jag kommer hem vill jag inget hellre än att bara sitta åh dega. Fast det är klart, behöver jag plugga så gör jag ju det men om det är lite valfritt och ifall jag pluggat på skolan också så skiter jag oftast i det. Men jag tror jag ska se klart avsnittet av smallville och sen ska jag läsa lite historia. Då kommer jag känna mig duktig!

Jag har varit duktig med bilder tycker jag, men det får samtidigt inte bli för mycket. Så jag skippar bild idag..

yeay, nu har det snart laddat klart!

Nedräkning till höstlov nu.. Bara 3 dagar kvar, 2 ifall jag har tur och vi får ledigt i alla fall på Fredag, det skulle vara sjukt nice!

Kommentarer
Postat av: my

HAHAHA duktig med bilder? Du har haft bild i 2 inlägg av alla dina inlägg. hahhahahaha :P

2008-10-21 @ 18:47:33
Postat av: tov.

lite ledsen i ögat blev jag nog men det var ju ganska självklart hur den skulle sluta :P

2008-10-21 @ 19:03:49
Postat av: Sanna

Haha nehe :/ Tråkis :P



Haha ja märkte det! Jag ser ju knappt själv vem jag är.

2008-10-21 @ 23:08:34
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: My

Ja, 200% förbättring iochförsig.. eller inte riktigt men du kanske fattar. Hur som helst, JAG VET! om man bara inte tittar på dem (För det var fula..) så sjöng de riktigt bra! :D

2008-10-22 @ 19:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0