See the world

Do you want to see the world?

Eftersom jag inte har något att göra så kom jag på den brillianta idén att göra en lista över tio platser runt om i världen som jag MÅSTE se innan jag dör. Jag har till och med tänkt lägga in bilder!

Nr. 1

 
Kinesiska Muren

Nr. 2


Golden Gate

Nr. 3


Taj Mahal

Nr. 4


Opera Huset i Sydney

Nr. 5


Eiffeltornet

Nr. 6


Big Ben

Nr. 7


Venedig

Nr. 8


New York Times Square

Nr. 9


Klagomuren Jerusalem

Nr. 10


Tablemountain Kapstaden



Om jag någonsin far på en jordenrunt resa så lovar jag att jag kommer stanna till på alla dessa ställen..
Känslan att stå mitt under Eiffeltornet
Överväldigandet som slår emot en vid Klagomuren
Det mäktiga över Taj Mahal
Filmscener vid Golden Gate
Krigen vid Kinesiska muren
"On top of the world" känslan högst upp på tablemountain
Rusandet vid times square
Historiken i Venedig
Hitta nemo symboliken vid operahuset
och så klart Harry Potters hemland England vid Big Ben

Allt det här vill jag uppleva.. Någon som är på att börja spara till en jordenrunt??

(Jag glömde Sydamerika, men dit far man väl bara för karnevalerna.. hahaha)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att jag är på :D Najs sammanfattning, du måste haft riktigt tråkigt ;) hahahah

2008-10-19 @ 17:32:41
Postat av: MYMYMY!

det där var jag om du inte förstod det ^^

2008-10-19 @ 17:33:02
Postat av: .

Haha, jag är på ;)

2008-10-19 @ 18:44:15
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: tova.

me too! :D



haha, sorry att jag skrämde dig :p

2008-10-19 @ 19:50:59
Postat av: vicky

jag också!!! jorde runt och du tog upp några viktiga,vackra platser där!

2008-10-19 @ 20:04:15
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: my

Lätt plätt armhålssvett! ;)

2008-10-19 @ 20:38:40
Postat av: Emmy

LÄtt att man vill se alla dessa platser speciellt tycker jag kinesiska muren och klagomuten!

2008-10-20 @ 10:17:21
URL: http://tymme.blogg.se/
Postat av: Sanna

I'm Harry Potter, Harry Harry potter, singing a song, all day long att HOGWARTS!

2008-10-20 @ 20:21:54
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0