Viva la vida

Jag blev helt plötsligt jätte sugen på att lyssna på coldplay, crazy. Jag brukar tycka att dom låter enformigt men jag ÄLSKAR fix you och en annan låt från X&Y skivan som jag inte vet vad den heter.. hehe

Okej det här kommer låta helt sjukt men jag vill typ jätte gärna sätta mig och lyssna på en jätte sorglig låt eller romantisk eller whatever och gråta.. HAHAHAHA jag döör värsta emo jag är men det skulle typ vara skönt..
CRAZY PERSON säger jag bara.. men men, hårda tider kräver hårda metoder eller vadfan man nu säger..

YES DET ÄR LOV IMORGON KLOCKAN 12

Jag har aldrig något att skriva nu för tiden, sjukt tråkigt liv jag har.. det går ut på att: Sova, Äta, Skola/Plugga, Dansa
yeay vilket liv.. men jag får skylla mig själv, vill jag ha ett annat liv eller "roligare" liv är det väl bara att ta tag i det..



Jaha, det var veckans emo-inlägg.. Kanske borde färga håret svart och bara gå i svarta kläder och cutta mig själv.. vad tycker ni?? Passar jag som emo??

Dagens låt:
Coldplay - Fix you

"And I will try to fix you"

Kommentarer
Postat av: Anonym

men detä r jätte skönt att bara gråta ut ibland!

2008-10-23 @ 20:09:04
Postat av: SannaR

Du skulle haft min Hanna, av henne kan man börja gråta väldigt lätt om man vill, eller inte vill ^^

2008-10-23 @ 21:08:07
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: my

fan vad deprimerande inlägg. jag orkar inte

2008-10-23 @ 21:26:50
Postat av: sanna R

hahaha ja, det var ett oseriöst förslag som blev seriöst tillslut när vi inte kom på något annat xD

2008-10-24 @ 09:46:15
URL: http://stmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0