Wildfire

LM's förslag till en låttitle och det passade ändå, för jag lyssnade faktsikt på den imorse..
Ganska typiskt också av henne att säga en Mandolåt, för hon lyssnar seriöst bara på Mando.

Jag har inte asperger-syndrom iaf, jag gjorde ett sjukt roligt test nyss och jag fick 55 av 200 möjliga aspiepoäng, så jag är neurotypisk, alltså normal. Jag blev typ ledsen, jag vill inte vara normal, fast det är klart, jag vill inte ha aspie heller.

Hehe jag hjälper typ jämt LM med tyska, och då får jag känna mig bra, thihi.. Fast jag egentligen är säämst, hon kommer få IG på tyska bara för att hon tar hjälp av mig, fail där.

Asså, jag har inget att säga, jag vet inte ens varför jag skriver.. galet



xoxo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja lovet it is! :D

Ja... men då känner jag mig bara dålig. Och måste träna, eller, för att man ska bli "satsad" på i våran träningsgrupp, eller för att jag ska få indviduell hjälp att utväcklas är det minst 4 träningar per vecka, nu har jag fem. Så kan inte skippa så mycket ;) Men när jag klarar av att hålla alla bollar i luften så blir jag glad :)

2008-10-06 @ 17:44:05
URL: http://stmr.blogg.se/
Postat av: tova.

inte alls att LM kommer få IG i tyska för att du hjälper henne!

2008-10-06 @ 21:46:58
Postat av: Anonym

ATT lm kommer få ig! =(

2008-10-07 @ 12:34:38
Postat av: vicky

haha om nån kommer få IG är det jag, i tyska x'D

2008-10-07 @ 16:43:15
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: lm

HAHAH JAG ORKAR INTE DET PÅ DEVVAN! HAHA KLOCKRENT ;)

2008-10-07 @ 18:56:48
Postat av: my

men grejen var ju den att han inte bara var snygg, utan sjöng bra också (antar att det är han som sjunger.. är säkert inte ens det ;D)

2008-10-07 @ 20:50:35
Postat av: awhittaoehmittgoaenamnrwhghära:rmemyrwyg

hehe du har nästan fått ett inlägg tillägnat åt dig på min blogg.. NÄSTAN! haha ;)

2008-10-08 @ 14:57:44
Postat av: my

åhh, kolla 3:03 på dina plums (HAHA plums) sött va?



cRI" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=HVPS6KAcRI

2008-10-08 @ 19:23:16
Postat av: my

alltså jag spammar din blogg. men det är ju sjukt drygt att du inte har mobil ;) hur som helst.. för att du ska få lite verklighetsuppfattning om att du är mkt smalare än mig (HAHA) kan du ju gå in på idas blogg. ägd :P

2008-10-08 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0