Anytime you need a friend

Alltså vad har jag gett mig in på? Seriööööööööst jag har fetaste ångesten över alla möten, inte över att måste komma på roliga idéer inför trivseldagarna och så, sånt verkar roligt. Men allt annat. Buhuuuu

Jag tycker ändå vi lyckades rätt så bra med vårat klassrum idag, det  blev en hel massa bilder och fika. Men vad ska man säga, det är ju våran klass!

Jag har varit stressad hela den här dagen utan någon som helst anledning. Jag kan verkligen inte komma på vad det är jag är stressad över, men jag känner det liksom i hela kroppen, det är sjukt obehagligt. Jag har läxförhör i morgon i matte och i svenska, matten är gjort men inte svenskan. Jag tänkte läsa det snabbt innan lektionen imorn. Hehe, den vanliga strategin. Och sen på måndag så har jag spanska prov, som kommer gå bra, tror jag. Om jag får sitta nära TV och långt bort från AM  så blir det bra. Sen så är tyska läxan tills nästa fredag, men något säger mig att det är tills imorgon och att hon kommer bli assur på oss iaf vi inte pluggat till imorn, så jag har pluggat..

Okej, jag tänkte börja med förkortningar istället för hela namn, så.. ni vet vilka ni är. Antar jag!!!

Jag har också fetaste ångesten över igår, allt är förstört nu LM, WTF ska vi göra nu??

Verkligen lyckat med ditt uppdrag idag! Men jag ska kanske inte säga något eftersom jag ALDRIG kommer göra något! Fast jag vill....

Okej slut med floaty inlägg nu, eller inte. Jag är nästan alltid floaty!!

xoxo


Kommentarer
Postat av: vicky

ja det var ett litet lamt försök där "hej"

2008-09-11 @ 16:19:41
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: my

HAHA tog ett tag innan jag förstod "min"förkortning ;)

2008-09-11 @ 16:28:55
Postat av: tova

haha jag ba; "Vadå, det är väl aldrig bra att sitta nära en tv när man ska ha prov?"

sen typ en halvmiljon år senare förstod jag. och då kom jag till AM. "Vadå AM, tidigt på morgonen eller?" En till halvmiljon år senare fattade jag även det.. Och sen så hade jag ju liksom kommit in i det hela så LM var lätt ;D

jag har fetaste ångesten över att ni har fått ångest nu eftersom det nog var mitt fel alltihop.

2008-09-11 @ 18:04:51
Postat av: Rowena

HÄJ! Har börjat skriva igen:P fast det var ändå ganska längesen! :)

2008-09-11 @ 21:34:57
URL: http://roweenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0