Dom kommer kliva på dig (mig) igen

För en gångs skull är jag sjukt nöjd med mitt hår!
Provade ett hårtips från världens bästa frisör som jag såg på tv och det funkade ASBRA, hihi, jag är happy!

Har varit på stan idag och igår men ändå känns det som om jag inte sett något, ganska konsigt. Den här shoppingabstinensen kanske har gått över till ogillande av shopping... Näe det skulle aldrig hända!

Nu har jag ÄNTLIGEN hittat ett ställe där man kan ladda hem gilmore girls säsong 1, wiie.. jag taggar
Jag har också läst om en massa band som spelar Indie så jag ska dra hem lite sånt också, om jag kan hitta banden någonstans...

Jag tog fina bilder igår på hösten och på blommor med V, fast jag orkar inte lägga in dem för jag sitter vid fel dator. Kanske lägger in dem senare, när jag inte sitter vid den här datorn. Jag borde faktiskt bli bättre på att lägga in bilder, bloggen skulle se roligare ut, kanske! BTW så ser min blogg verkligen noobig ut, ska försöka komma på någon snygg design så kanske jag ändrar det senare...



Dagens låt:
Teddy Picker - Artic Monkeys

"Asuming that all things are equal,
Who'd want to be men of the people
When there's people like you?"

xoxo

Kommentarer
Postat av: my

haha fräsig design! men du, vad var det för hårtips? :O

2008-09-27 @ 19:36:07
Postat av: jag orkar inte

http://bakerella.blogspot.com/2008/04/make-your-cupcakes-pop.html

2008-09-28 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0