Make me smile

I know now that I´m gonna be okay, It´s just that I don´t know when

Dagarna flyter fram jätte sakta, typ som sirap, sjukt irriterande. Jag vill att det ska vara helg så jag kan umgås med mina vänner och sova ut LÄNGE. Jag längtar till fredag för du har jag dans och så kan jag vara med V.
Dans gånger 2 igår och orientering med B, vi var bäst och så var vi snälla och hjälpte några småpojkar ute i skogen att hitta rätt. Sen när vi var klara så var dom också klara och då frågade dom om vi kände igen dom! HAHAH så söta, och en av dom var lillebror till en kille som går ettan här på skolan, det visste B men inte jag, eller nu vet jag. Men men, sen när jag såg han på skolan så var det ju självklart att dom var syskon, ASLIKA!!

Sen var det dans både på kvällen och på morgonen, det var roligt fast jag hade jätte ont i huvudet hela tiden. Ganska irriterande. I alla fall så har jag jätte mycket träningsverk nu.

Nu ska jag fortsätta se på Greek så jag kan komma ikapp tv:n!!



Dagens låt:
Plain White T´s - If I told you

"Do you care at all? "

xoxo

Kommentarer
Postat av: Rowena

ÅÅHH DIN JÄVEL! :P VEM ÅKTE UT DÅ? :O

2008-09-18 @ 13:55:34
URL: http://roweenas.blogg.se/
Postat av: Rowena=)

YES COMFORT MEN INTE WILL!!!!!!!!!!!!!!='(

2008-09-18 @ 14:38:23
URL: http://roweenas.blogg.se/
Postat av: vicky

Mysko men skönt:) Men fek har ju typ inget block nån vecka senare också tror jag. då kommer jag vara avundsjuk. Önskar att jag kunde göra något för att tiden skulle gå snabbare!

2008-09-18 @ 16:23:19
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: my

ja.. det känns verkligen så. de på bup beskrev det så också. Att det jag känner är sorg, men det är så svårt att hantera det när jag inte har någon som förstår mig liksom.. men tack :) jag vet vad du menar, man tänker inte på hur du känner i den situationen om man säger så.. men du har ju också drabbats.. (vill inte säga något "högt" om du fattar..)

2008-09-18 @ 21:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0