Lets dance to joy division

Ah, jag älskar när man hittar nya bra artister, idag hittade jag The Wombats, mee looove brittisk Indiemusik.
Sen är jag lite efter också med att berätta att den absolut finaste kärlekslåten heter The man who can't be moved och spelas av The Script. Jag börjar typ gråta och får värsta ståpälsen av det.
Sen kan jag fortsätta med ännu fler låtar som ni MÅSTE ladda hem eller köpa eller hur ni nu gör,
Hallelujah - Gavin Degraw (det är Jeff Buckleys låt fast Gavin gör den lika bra, eller bättre)
Mr.Brightside - The Killers (gammal låt men jag älskar den, från filmen The Holiday)
Standing next to me - The last shadow Puppets (ladda hem alla Last Shadow Puppets låtar, dom är asbra, eller ja, ifall du gillar Indie)


Iaf så var det inte alls det jag skulle skriva, jag är lycklig, jag kom äntligen ihåg det übersöta citatet från Jonas Gardell !!

"Alla kan sjunga och ingen sjunger falskt man säger bara att man sjunger alternativt"

Visst var det fint!! Inte för att jag håller med, men det var fint!


Jag vill rensa min garberob, alltså verkligen verkligen rensa den. Jag har funderat över hur mycket jag skulle spara och det skulle se ut ungefär så här:

• 5 t-shirts (varav 3 är oversized)
• 3 linnen (varav 1 tubtopp)
• 3 jeans
• 3 chinos
• 3 koftor
• 2 korta koftor
• 2 hood
• 1 långärmad

Jag skulle alltså ha JÄTTE mycket plats i min garberob då och jag skulle gilla alla plagg jag hade. För jag har typ alltid ångest när jag rensar, liksom "näe, den här tröjan fick jag i julklapp, den kan jag inte slänga" osv. ASDRYYGT.
Men om jag nu skulle göra sådär, så skulle jag slänga totalt 17 plagg om jag räknat rätt, ah jag önskar att jag var JÄTTE rik, för då skulle det inte kännas som om man slänger bort pengar, vilket det gör nu. Ehm, ja jag vet. Väldigt onödigt att skriva det här men jag skriver det bara för mig själv, liksom som en kom-ihåg lapp fast det inte alls är en kom-ihåg lapp. hehe, floooaty



Dagens låt:
The man who can't be moved - The Script

"I'm not broke I'm just a broken hearted man,
I know it makes no sense, but what else can I do,
How can I move on when I'm still in love with you...

Cos if one day you wake up and find that your missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'd come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street."

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman, hade nog inte köpt dom om jag inte tyckte dom va fina egentligen.. dom är som fulsnygga ;D

2008-09-24 @ 17:34:39
Postat av: Anonym

/ Linda :)

2008-09-24 @ 17:35:13
URL: http://leendas.blogg.se/
Postat av: J.

Haha, jag sjunger alternativt -_-' ...McFly gör Mr. Brightside ganska bra också :') Danny<3!! Ha det bra tills vidare :) Kram

2008-09-24 @ 21:53:51
URL: http://madebyj.blogg.se/
Postat av: mew

näe jag berättade inte om knäet.. haha, jag gör jämt illa mig så det känns som om alla bara tycker att jag klagar så oftast är jag tyst ;)

2008-09-27 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0