Moviestar

Söndag!

The Dark Knight
skriven av: Jonathan Nolan & Christopher Nolan
regisserad av: Christopher Nolan
Med hjälp av polisen Gordon och advokaten Harvey Dent har Batman snart avvecklat kriminaliteten i Gotham City och deras partnerskap verkar funka riktigt bra. Men så släpper stadens onda geni, känd som Jokern, lös värsta kaoset och Batman, Gordon och Dent blir tryckta till deras gräns. Jokern däremot verkar ha väldigt roligt undertiden med den kända frasen "Why so serious?"

Den bästa filmen jag NÅGONSIN sett, och jag har ändå sett många. Det tragiska med filmen är att det var Heath Ledgers sista film, hur kan en så bra skådis ta självmord? Helt seriöst, jag blir typ deprimerad av tanken på att han aldrig mer kommer spela i någon film, so sad! Har ni inte redan sett den så MÅSTE ni göra det NU, helst på bio också! Jokern var bäst i hela filmen, man skrattade hela tiden åt honom och scenen med sjukhuset, SÖÖÖÖÖTAST! Jag hade lätt valt jokerns sida iaf jag måstat välja! Mohahahaha

xoxo

Kommentarer
Postat av: vickyv

hahaha!! filmen skule inte vaa lika bra utan jokern :D

2008-09-21 @ 16:31:36
URL: http://wickywonka.blogg.se/
Postat av: my

det är inte bevisat att han tog självmord...

2008-09-22 @ 20:08:20
Postat av: vickyvv

retas du med mig va, va? jag vet inte vithaj,vit haj. haha ;D

2008-09-22 @ 20:54:50
URL: http://wickywonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0